woensdag 17 juli 2013

gelukspoppetjes

Vorige week was het de laatste dag van een stagaire bij het CJG. CJG staat voor centrum voor jeugd en gezin. Hier kunnen ouders naar toe als ze vragen hebben over de opvoeding of gewoon even lekker onder volwassenen willen zijn. Dit laatste is bij mij van toepassing. Ik vind K3 en dikkie dik erg leuk hoor. Ik spring, dans en zing de hele kamer door. Ik lees in volle overgave voor, ik laat me volledig gaan in de verhalen van dikkie dik. Volgens mij ken ik zo langzamerhand elk verhaal, hartstikke leuk.
En dan is het maandagochtend. De grote man naar zijn werk de kleine man naar de peuterspeelzaal en ik, mmmmmm ga ik schoonmaken of.... theeleuten bij CJG.
Hoe dan ook, zo heb ik Nina leren kennen en in de vakanties heeft Nina Kevin leren kennen. Voor de laatste stagedag hebben Kevin en ik besloten om een gelukspoppetje te geven. Ik zou hem maken en Kevin overhandigen. Zo gezegd zo gedaan. Nina was er blij mee, missie geslaagd. Wij wensen haar heel veel succes met het afronden van haar studie en hopen dat we haar af en toe nog eens tegenkomen bij het CJG.
 
Ook is er een vriendin bevallen van een jongetje. Ik ga hem nog bewonderen maar morgen eerst met de mamma uit eten. Dan krijgt ze het baby-gelukspoppetje. Nu moet ze natuurlijk niet opeens vanavond op het blog gaan kijken haha. Ik gok erop dat ze het te druk heeft met haar kroost. Het zijn er inmiddels drie! Zo leuk!!!!
 
 
Groetjes Zelda

1 opmerking:

  1. Ze zijn leuk geworden, en een beetje geluk kan iedereen wel gebruiken toch?
    Ik vind ze nog steeds heel erg leuk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...